Søg
Close this search box.
tali-piontek-bifald

Tali Piontek

Send en uforpligtende forespørgsel - vi svarer hurtigt!

Entertainer | Konferencier

Elegant og festlig Konferencier

Tali Piontek skaber en festlig stemning og med sit overskud og skarpe blik for detaljen bliver alle gæsterne ført trygt gennem arrangementet. Med 20 år i underholdningsbranchen har Tali Piontek mange esser i ærmet til at samle selskabet, varme dem op, underholde, præsentere og sender festen til fornemme højder og får aften til at forløbe organisk.

Kær konferencier har mange kostumer. Tali Piontek finder sammen med arrangøren den type konferencier, som passer til netop jeres arrangement; Elegant, festlig, ekstravagant, fornuftig – mulighederne er mange.

Tali Piontek har været værtinde 3 år i træk til Aalborg Pride, The Great Gatsby Partys, CPH Karneval, en masse Kommunale Kultur- og fritids arrangementer, Oscar nominerings fester, åbningsceremonier m.m.

Referencer

“Tali er den fødte entertainer og samtidig utrolig proaktiv og indlevende i alle de projekter hun går ind i. Jeg har arbejdet sammen med Tali i flere omgange, fx. Copenhagen Carnival i Fælledparken, Børnekarneval i DR-Byen og senest var hun konferencier til åbningsreceptionen af Little Copenhagen. Jeg er altid tryg, når jeg hyrer Tali som konferencier til en event. Hun er utrolig god til at tage styringen på scenen, og skabe en legende, medrivende stemning og interaktion med publikum fra start til slut – og det gælder både store som små, og dem som egentlig ikke gider være der. Efter 5 minutter med Tali, er alle HELT med.” – Luna Lundsgård, Live Nation

” En meget stor ros til Tali som dagens konferencier for ca. 1.500 ansatte i Fredensborg Kommune. Vi takker for den flotte indsats ” – Thomas Lykke Pedersen, Fredensborg Borgmester

Andre
konferenciers

Hvad er en konferencier?

En konferencier er en person, der præsenterer og sammenkæder forskellige indslag i et show, en forestilling, debat eller lignende. Det er ganske enkelt konferencierens opgave at styre slagets gang. I nogle sammenhænge bliver en konferencier også kaldt en showmaster eller vært, men personens primære opgaver forbliver den samme. Konferenciers skal dog ikke blot forvalte et show; de skal også underholde publikum undervejs. Konferencieren skal sørge for, at dit arrangement forløber upåklageligt – både i forhold til tidsplan og stemning. Er det dog i forbindelse med en debat eller konference, kan konferencierens rolle også være at give indsigt i emner og centrale spørgsmål og ikke mindst hjælpe konferencen eller debatten med at opfylde alle mål. Hvad enten du har behov for en konferencier, der skal præsentere en vigtig tale og sørge for, agendaen bliver fulgt til UG med kryds og slange, eller en konferencier, som kan holde momentum kørende og give dit arrangement et strejf af humor, kan du finde det hele her på siden. Hvert arrangement er unikt, og derfor skal du også sørge for at vælge en, der passer til netop dit. Alle konferenciers her på siden er nøje udvalgt for deres unikke evne til at identificere både arrangørens og publikums behov, understøtte dem og binde det sammen i et naturligt flow. Konferencierens rolle er netop at matche arrangørernes (dig) og publikums behov, og af den grund finder du også et stort udvalg af konferenciers her på siden. Vi har et tæt samarbejde til samtlige konferenciers og kan derfor også rådgive dig i forhold til valg. Står du f.eks. og er splittet mellem to, kan vi hjælpe dig ét skridt tættere på det rette valg. Når du vælger at booke igennem os, er der altså garanti for, at du får det helt rigtige match, når du vælger konferencier.

Konferenciers, der løfter dit arrangement til nye højder

Hos Konferenciers.dk spænder vores repertoire af konferenciers bredt, og du finder kunstnere inden for et væld af brancher og aldersgrupper. Blandt vores konferenciers her på siden finder du blandt andet Annette Heick, Anders Lund Madsen, Reimer Bo Christensen, Clement Kjersgaard, Natasja Crone, Cecilie Beck og mange, mange flere. Vi tilbyder konferenciers til enhver smag og lejlighed, og fælles for dem alle er, de både skaber stemning og gode oplevelser. Vi sørger naturligvis for at tilføje nye konferenciers til repertoiret, således du altid kan finde en konferencier, der matcher dit arrangement til perfektion. Sørg derfor for at holde et vågent øje med siden her. Vi sætter en dyd i at levere gode oplevelser til forskellige arrangementer i hele landet, og vi er ganske enkelt eksperter i formidling og booking af konferenciers. Hos Konferenciers.dk repræsenterer vi en lang række af landets bedste scenefolk, og med flere års erfaring inden for booking af konferenciers tilbyder vi ikke blot et bredt spænd af scenefolk inden for diverse genrer, men derimod også prisklasser. Vi kender af den årsag til alle aspekter af underholdningsbranchen.

Find dine kommende konferenciers her på siden

Hos Konferenciers.dk vil du hverken opleve tårnhøje booking- eller administrationsgebyrer. I stedet vil du opleve personlig og imødekommende service samt bookingpriser, alle kan være med på. Skulle du sidde med spørgsmål til, hvad vi kan tilbyde inden for konferenciers til dit næste arrangement? Eller er du i tvivl om, hvem der er bedst egnet som konferencier? Uanset hvilke spørgsmål du måtte have, er du mere end velkommen til at kontakte os på [email protected] eller give os et kald på 70 26 01 00. Vi har gjort det nemt og enkelt at booke alverdens konferenciers her på siden, og det kan gøres på følgende måder:

  1. Ved at sende en bookingforespørgsel
  2. Ved at skrive en e-mail til os på [email protected] eller ringe til os på 70 26 01 00.

 

Når du har fundet en konferencier, som du finder relevant og passende til dit arrangement, gennemfører du blot en forespørgsel på én af ovenstående måder. Herefter forvalter vi resten af kontakten til den ønskede konferencier og vender tilbage med et tilbud til dig. Derfra er det op til dig at kigge nærmere på tilbuddet og beslutte, hvorvidt det har interesse eller ej. Det kan næsten ikke blive nemmere at booke konferenciers til dit næste arrangement. Lad den rette konferencier løfte dit arrangement til nye højder, samtidig med du får mere tid til dét, der er vigtigst for dig – og dét, du er bedst til.